reklama

Som tučná a (ne)znášam sa

Práve som dočítala knihu, kde autorka v jednej kapitole útočí na tučné ženy. Označuje za neospravedlniteľné, že sa zanedbali a upozorňuje ich, že svojou postavou urážajú nielen seba, ale hlavne svojich partnerov, ktorí sa za ne hanbia... „Díky, Broňa,"  pomyslela som si, zúrila a hnevala sa, no napriek tomu ju dočítala do konca.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (67)

Na „ukľudnenie" som siahla po inej knihe, ktorej autorka hlása:

„Majte sa rady také, aké ste. Milujte na sebe každučký kilogram (aj tých 20 navyše)."

Teraz som sa usmievala, ale tiež som tušila, že „tudy cesta nevede".

Mám totiž doma zrkadlo a nezmestím sa do neho . :-)

Nepoznám žiadnu ženu s nadváhou, ktorá by s ňou bola spokojná a netúžila byť tou

„50 kg štíhlou mrchou", ako krásne štíhle ženy pomenúvavame.

Ale nebojte sa, štíhle cudzinky, aj my "pri tele" si sami sebe dávame rôzne mená.

Sme buď bacuľky, guľky (to sú tie jemnejšie výrazy) alebo tučky, pupkane, bachrane, zakysanky....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(ďalšie si kľukne doplňte samé).

Áno, sme tučné a je nás dosť... Priznávam, (mea culpa) v mojom prípade je to len a len moja vina.

(Tak dobre, ešte aj mamina- prečo by som čosi nezvalila aj na ňu :-))

Pri výške 171 cm vážim 85 kg, milujem čokoládu, sladké jedlá, som športový analfabet

a váha mojej mamy sa pohybuje okolo 120 kg (nikdy sa nepostavila na váhu v obave,

že sa ručička prekrúti cez nulu).

Toto sú jednoznačne faktory, ktoré zaručujú, že neschudnem a že sa môj vankúš môže plniť

slzami ľútosti, že nie som bohyňa.

Vrátim sa však k autorke. Áno, Lucia, máš pravdu. Určite je krajšie aj zdravšie (!) byť štíhla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A určite je dobrou motiváciou na chudnutie túžba páčiť sa mužom. (feministky neukameňujte ma,

ale je to tak.)

Ale tiež si myslím, že nie je práve najšťastnejšia voľba každý deň sa trápiť myšlienkami,

že sme škaredé, tučné a máme sa za seba hanbiť.

Skúsme si pripomenúť, že sme aj múdre, vtipné, milé, veselé, zábavné, šikovné, pracovité,

priateľské a vďaka čokoláde aj pokojné...

Ale ak aj vy, milé bacuľky, zažívate túžbu byť štíhlou gazelou, tak neotvorte v noci chladničku,

ale radšej vypite pohár čistej vody a na mieste aspoň pol hodinu prestupujte...

Lebo iba pohyb a zmena životosprávy vám tú postavu prinesie...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vážne...nič, nič iné!

A ak ste už tú chladničku otvorili, tak si to nevyčítajte. Usmejte sa a sami pre seba si povedzte:

„No, ja nemôžem byť štíhla... lebo keby som ňou bola, bola by som strašná mrcha."

Ľubica Urbančoková

Ľubica Urbančoková

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajná, snívajú-ca, pozorujú-ca okolie.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu