reklama

Rozhovory, ktoré sa zo začiatku tvária ako hádka

Keby ste sa náhodou niekedy nudili alebo by vám bolo smutno, kľudne vám požičiam mojich rodičov- zaslúžilých dôchodcov. Počúvať ich rozhovory je isto oveľa zábavnejšie, ako sledovať ktorýkoľvek program v TV.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ešte donedávna obaja pracovali, hoci už majú vyšší vek,
no práve pre zdravotné problémy sú pár mesiacov doma a okrem záhradky,
do ktorej teraz kvôli daždivému počasiu veľmi nemôžu,
venujú sa hlavne sebe a pozorovaniu okolia. :)

Ponúkam vám na „ochutnanie" ukážku jedného rozhovoru.

Mama: „Ja som dnes v noci hrozne spala, zle sa mi snívalo.
S malými deťmi, to sú starosti."
Otec: „ Aj ja som zle spal, stále som bol hore."
Mama: "Ty si zle spal? Však keď som sa na teba pozrela,
stále si chrápal."
Otec: „ Ja som nechrápal, to som len ťažko dýchal."
Mama: „ Videl si, keď som svietila na hodinky?"
Otec: „ Jasné, že som videl, však si aj riadne šramotala, keď si hľadala baterku."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mama: „ Vidíš, a dostala som ťa. Ja som vôbec nesvietila na hodinky."
Otec: „ Jáj, tak to som vlastne ja svietil o pol 4, keď som sa na ne pozeral."

Mama: „ Juj, či táraš, veď si celú noc spal ako zarezaný. Ešte som ti závidela,
že tak dobré spíš a ja nemôžem."
Otec: „ Ja som sa tváril, že spím, aby si sa nevadila, že som ťa zobudil
a že kvôli mne nemôžeš spať.

Mama: „A aj tak som nemohla kvôli tebe spať."
Otec: „ Na zase! A všetkému som ja na vine."


Mama: „ Jasné, že si ty, lebo si nezatiahol dobre rolety
a pouličná lampa mi svietila do očí."

Otec: „Tak si mala vstať a zatiahnuť ich sama."

Mama: „ Ale mňa boleli kĺby v noci, nevládala som vstať."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Otec: „A mňa bolelo srdce."
Mama: „Teba furt bolí, keď ja poviem, že ma niečo bolí
a hádaš sa, že teba bolí viac."

Otec: „ A ty mi stále hovoríš, že nič neviem urobiť poriadne."

Mama: „ A ani nevieš, aj túto záclonu v kuchyni, pozri,
ako si ju len tak hala-bala zatiahol.
To má byť pekne do konca, až po okraj."

Otec: „ Ja ju dám dole a bude pokoj." zašomre napaprčený otec
a štverá sa na okno, že záclonu zvesí.

To už zasahujem, lebo je po operácii a nevie ani poriadne chodiť,
nie to vyštverať sa na stoličku a stôl.

„Otec, ty máš nápady." vadím sa s ním.

A vtedy mama "nevinne" podotkne:

„Veru, môj zlatý, ty už nebudeš večer pozerať Bambuľku,
lebo máš presne také isté nápady ako ona."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na tie slová sa všetci rozosmejeme a zabránime
ďalšiemu doťahovaniu sa rodičov o tom, kto dlhšie a lepšie spal.
Nuž, ako vravím, ak by vám bolo smutno, kľudne vám ich na chvíľu požičiam.
Ale, prosím, vrátiť, je s nimi sranda a tá sa dnes každému zíde.
Aplikovaná aspoň takto po kvapkách :)

Ľubica Urbančoková

Ľubica Urbančoková

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajná, snívajú-ca, pozorujú-ca okolie.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu